Ik ben nooit alleen

God is altijd heel dicht bij je, ook als je je soms wel eens alleen voelt. Je hemelse Vader ziet jou en zorgt voor jou.

Here God U heeft gezegd: Ik laat je nooit alleen, Ik ga altijd met je mee. Deuteronomium 31:6

Wat er ook gebeurt, Uw liefde en vriendschap blijven altijd bij mij, U zorgt voor mij. Jesaja 54:10

Als ik me alleen voel, als ik verdrietig ben of bang, op school of thuis, als het moeilijk is of als ik word gepest, U bent altijd bij mij. Psalm 23:4

Here Jezus, U begrijpt mij als ik me alleen voel, want U werd ook door iedereen in de steek gelaten. Jesaja 53:3

Het kan zijn dat iedereen mij alleen laat, zelfs mijn vader en moeder. Maar U blijft bij mij. Psalm 27:10

Zoals mijn schaduw altijd bij mij is, zo bent U ook altijd bij mij. Psalm 121:5

https://www.derekprince.nl/webshop/kaarten/ik-ben-nooit-alleen/

Reacties

Populaire posts van deze blog