HELP, HULP, S.O.S.


S.O.S. = SAVE OUR SOULS


Zou Ik een welgevallen hebben aan de dood van de goddeloze? luidt het woord van de Here HERE. Niet veeleer hieraan, dat hij zich bekere van zijn wegen en leve?” Ezechiël 18:23 (NBG51)


De speeltijd is voorbij! Wat is er aan de hand? De wereld staat op losse schroeven. Komt het nog goed? Ja, maar niet zo direct.
Gods profetieën moeten in vervulling gaan.

We zijn beland op een “point of no return”. Het gaat bergaf.
Heeft God de wereld vaarwel gezegd? O zeker niet. De wereld heeft God de rug toegekeerd. Hij heeft nog altijd alles onder controle.
Kunnen we nog terugkeren? O ja, de verloren zoon mocht ook nog terugkeren.

Blijf niet doorgaan om de schuld aan God geven. Het is onze schuld. Wij hebben het verprutst. We dachten dat we het zonder God konden fiksen. De mens is weg gewandeld en/of weggelopen van God. Maar God is nog steeds op Zijn troon. Hij loopt niet weg. Hij staat daar nog altijd met Zijn open armen en zegt:

Komt tot Mij (Jezus), allen, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven; neemt mijn juk op u en leert van Mij, want Ik ben zachtmoedig en nederig van hart, en gij zult rust vinden voor uw zielen; want mijn juk is zacht en mijn last is licht”

(Matteüs 11:28-30).

Het is mijn dringende bede op mijn knieën: KIES VOOR CHRISTUS.
Als je niet kiest, heb je toch al gekozen, niet voor Christus maar voor de antichrist.

Ik kies liever voor Christus, Hij is de Weg en de Waarheid en het Leven. De antichrist is de misleiding en de leugen en de dood en het verderf.

Lieve mensen, God heeft ons toch genoeg boerenverstand gegeven om te kiezen voor het LEVEN.

KIES VANDAAG NOG VOOR CHRISTUS.


 DEEL DEZE BOODSCHAP AAN IEDEREEN DIE U LIEF IS EN OOK NIET LIEF IS!!!!!!


---------------------------

Reacties

Populaire posts van deze blog