AANBIDDING


Ga binnen, laten wij buigen in aanbidding,
knielen voor de Heer, onze Maker.

Psalm 95:6 Treedt toe, laten wij ons nederwerpen en ons buigen, knielen voor de Here, onze Maker;”



Ik breng U eer, Here mijn God,
en buig mij neer aan Uw voeten,
heilig bent U.

Psalm 99:5 “Verhoogt de Here, onze God, buigt u neder voor de voetbank Zijner voeten, heilig is Hij.”



Ik aanbid U, Here, en U alleen dien ik.

    Mattheüs 4:10Toen zeide Jezus tot hem: Ga weg,satan! Er staat immers geschreven: De Here, uw God, zult gij aanbidden en Hem alleen dienen.”




Ik aanbid U omdat U mijn redding bent,
en mij elke dag draagt.

Psalm 68:20 Geprezen zij de Here. Dag aan dag draagt Hij ons; die God is ons heil.”



Heer mijn God, ik heb U lief met heel mijn hart,
heel mijn ziel, heel mijn verstand en al mijn kracht.

Markus 12:30 Hoor Israël, de Here, onze God, de Here is één, en gij zult de Here, uw God, liefhebben uit geheel uw hart en uit geheel uw ziel en uit geheel uw verstand en uit geheel uw kracht.”


Ik zal de Vader aanbidden als een
waarachtige aanbidder,
in geest en in waarheid,
want God is op zoek naar zulke aanbidders.

Johannes 4:23-24 maar de ure komt en is nu, dat de waarachtige aanbidders de Vader aanbidden zullen in geest en waarheid; want de Vader zoekt zulke aanbidders; God is geest en wie Hem aanbidden, moeten aanbidden in geest en in waarheid.”





Zo nader ik vrijmoedig tot de troon van Gods genade
en samen met alle engelen van God, roep ik uit:

Heilig, heilig, heilig is de Here God, de Almachtige,
die was en die is en die komt.

Hebreeën 4:16 Laten wij daarom met vrijmoedigheid toegaan tot de troon der genade, opdat wij barmhartigheid ontvangen en genade vinden om hulp te verkrijgen te gelegenertijd.”


    Openbaring 4:8 “Heilig, heilig, heilig is de Here God, de Almachtige, die was en die is en die komt.”


Bron: www.derekprince.nl  Proclamatiekaarten.


-------------------------


















Reacties

Populaire posts van deze blog