Je gevoel tegenover Jezus.

Gevoel zegt: kijk eens om je heen.
Jezus zegt: Zie op Mij!


Gevoel zegt: hier kom je nooit uit.
Jezus zegt: Ik maak je vrij!


Gevoel zegt: Je struikelt telkens weer.
Jezus zegt: Ik hou je vast!


Gevoel zegt: Je hebt ook zoveel zorgen.
Jezus zegt: Geef Mij dan je last!


Gevoel zegt: Jij schiet altijd te kort.
Jezus zegt: In Mij ben je volmaakt!


Gevoel zegt: Je woorden zijn zonder kracht.
Jezus zegt: Ik ben het Die harten raakt!


Gevoel zegt: Jij kan alleen maar huilen.
Jezus zegt: Verblijdt je ten alle tijde!


Gevoel zegt: Trek maar een muur op.
Jezus zegt: Niets kan je van Mijn liefde scheiden!


Gevoel zegt: Je bent onzeker en angstig
Jezus zegt: Vreest niet, je bent van Mij
Gevoel zegt: De mensen mogen mij niet.
Jezus zegt: Ik ben voor jou, wie zal tegen jou zijn ?


Gevoel zegt: Je bent zo minderwaardig.
Jezus zegt: Je bent kostbaar in Mijn ogen


Gevoel zegt: Ga maar heel diep gebukt.
Jezus zegt: Hef je hoofd omhoog!


Gevoel zegt: Jij bent zo zwak.
Jezus zegt: Zo openbaar IK mijn kracht!


Gevoel zegt: Hoe kun je nu volhouden?
Jezus zegt: Als je Mij maar verwacht!!!



MARANATHA!!! JEZUS KOM(T) TERUG!!!


Reacties

Populaire posts van deze blog