UIT LIEFDE VOOR MIJ 


Als ik bedenk wat U ervoor over had om de mensheid te redden

Besef ik terdege dat wat U heeft gedaan, nog nooit iemand heeft gedaan.
Niet om de prestatie of eigen kracht, riep u uit:”Het is volbracht!!”

Chorus
U heeft mij onvoorwaardelijk lief, wie ik ook ben en wat ik ook doe.
Uw liefde is niet als van een vriend. Het gaat dieper dan een gevoel.
Want ik ken geen vriend die zijn leven gaf uit liefde voor mij.

Als ik bedenk wat U ervoor over had, om betrokken te zijn
Bij alles wat ik doe en wie ik ben. ’t Is echt onbegrijpelijk!
Als dingen vergaan, maar mijn leven gaat door
Ben ik blij dat ik bij U hoor!

Chorus:

Bridge
En als u mij vraagt of ik van U hou
Net zoals U van mij houdt
Dan wil ik het echt, maar doet het soms pijn
Want er gaat nog zoveel fout
Maar dan roept U mijn naam:

Ik heb jou onvoorwaardelijk lief, wie je ook bent, wat je ook doet.
Mijn liefde is niet als van een vriend, het gaat dieper dan een gevoel
Want ik ben die vriend die zijn leven gaf uit liefde voor jou!

Chorus:

Tekst en Muziek: Elisa Krijgsman
©2001 Reli Music Productions

https://www.youtube.com/watch?v=cE6wBaEV5P8


Reacties

Populaire posts van deze blog