Moge de liefde van een stervende Heiland 

en de kracht van een opgestane Heiland 

en het gebed van een ten hemel gevaren Heiland 

en de heerlijkheid van een wederkomende Heiland, 

de troost en vreugde van uw hart zijn.  


Bent u bevreesd voor wat dit nieuwe jaar misschien zal brengen?
Doe dan dit: Vertrouw op de Heer, dat Hij in de dagen, die zullen komen, uw Schuilplaats zal zijn. 

"Wie in de  Schuilplaats des Allerhoogsten is gezeten en vernacht in de schaduw des Almachtigen, zal zeggen tot de heer: "Mijn Toevlucht en mijn vesting, mijn God, op Wie ik vertrouw". 

Psalm 91:1, 2


"Weet wel, dat er in de laatste dagen zware tijden zullen komen: want de mensen zullen zelfzuchtig zijn, geldgierig, pochers, vermetel, kwaadsprekers, aan hun ouders ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig, liefdeloos, trouweloos, lasteraars, onmatig, onhandelbaar, afkerig van het goede, verraderlijk, roekeloos, opgeblazen, met meer liefde voor genot dan voor God, die met een schijn van godsvrucht de kracht daarvan verloochend hebben; 

II Timoteüs 3:1-5a


"Maar wie naar Mij (=GOD) luistert, zal gerust wonen, beveiligd tegen de verschrikking van het onheil". Spreuken 1:33



Reacties

Populaire posts van deze blog