GODS EIGENSCHAPPEN: HIJ IS MEER DAN LIEFDE ALLEEN!


Alomtegenwoordig

Psalm 139:7-12 Waarheen zou ik gaan voor uw Geest, waarheen vlieden voor uw aangezicht? Steeg ik ten hemel – Gij zijt daar, of maakte ik het dodenrijk tot mijn sponde – Gij zijt er; nam ik vleugels van de dageraad, ging ik wonen aan het uiterste der zee, ook daar zou uw hand mij geleiden, uw rechterhand mij vastgrijpen. Zeide ik: Duisternis moge mij overvallen, dan is de nacht een licht om mij heen; zelfs de duisternis verbergt niet voor U, maar de nacht licht als de dag, de duisternis is als het licht. “


Jeremia 23:24 Zou zich iemand in schuimhoeken kunnen verschuilen, dat Ik hem niet zou zien? luidt het woord des Heren.”


Matteüs 18:20 Want waar twee of drie vergaderd zijn in mijn naam, daar ben Ik in hun midden.”

Matteüs 28:20 En zie, Ik ben met u al de dagen tot aan de voleinding van de wereld.”


Johannes 3:13 En niemand is opgevaren naar de hemel, dan Die uit de hemel nedergedaald is, de Zoon des mensen.”


Efeziërs 1:23 vervuld met Hem, Die alles in allen volmaakt.”


Efeziërs 4:10 Hij, Die nedergedaald is, Hij is het ook, Die is opgevaren boven alle hemelen, om alles tot volheid te brengen.”


Kolossenzen 3:11 maar alles en in allen is Christus.”


Reacties

Populaire posts van deze blog